G til indhold

praktisk info

PRAKTISKE INFORMATIONER:
 
Der vil være 3 medarbejdere tilstede hele ugen – og derudover en del voksne fra Lyng Rollespil, som børnene kender fra Torsdagsrollespillet og en fantastisk gruppe af forældre, som kommer og hjælper os med praktiske ting enten før, under eller efter lejren. Overnatningen på lejren foregår i egne telte. Vi vil opfordre til, at I lader børnene selv snakke om, hvem der sover hvor og med hvem. Vi vil kraftigt opfordre til at børn under 7. klasse lader deres mobiltelefon blive hjemme. Det vil til enhver tid være muligt at låne en telefon for lige at ringe hjem. I forhold til forældrebesøg, har det de seneste år antaget et omfang, hvor vi desværre må lukke ned for det, da det forstyrrer rollespillet alt for meget. Lad ungerne spille rollespil - og forkæl dem så, når de kommer trætte hjem efter en begivenhedsrig ugelejr. Vi vil have tændt for lejr-mobilen hele ugen: 23 32 55 05. Er der helbredsmæssige hensyn, eller andet som vi skal være opmærksomme på, vil vi gerne have, at I kontakter os i forbindelse med tilmeldingen. Her i særlig grad medicin som skal håndteres centralt af personalet.
   
 
DELTAGELSE OG BETALING:
For at deltage i lejren, skal man som minimum gå i 4. klasse før sommerferien 2017.
Prisen er kr. 750 for medlemmer af Lyng Rollespillet. For ikke medlemmer kr. 950. er man over 18 år er prisen 400 kr. uanset medlemskab. Tilmelding og betaling foregår på samme måde som ved tilmelding til Torsdagsrollespillet på hjemmesiden: www.ungfredericia.dk Eller mobilepay 22856824 oplys cpr. + ugelejr. Modtageren hedder ”10´ende”

Tilmeldings- og betalingsfrist: 26. juni. Transporten til og fra lejren sørger man selv for.
 
 
TID OG STED:
Lejren starter mandag, den 3. juli kl. 12.00.
Vi slutter fredag den 7. juli kl. 12.00.
Vær opmærksom på, at ankomst og afhentning
er udover det oplyste start og slut tidspunkt 
 Adressen er:
Grønnegården
Sejetvej 5
8654 bryrup
 
 
FORÆLDRE HJÆLP:
Der vil komme selvstændig info vedrørende forældrehjælp
 
ANKOMST OG AFHENTNING:
Der er ankomst mandag mellem kl. 10.00-12.00.
Vi forventer, at man som forældre hjælper med at sætte telt op og får sit barn ”installeret”. Når I ankommer, vil der være nogle af vores unge frivillige fra Lyng Rollespil, som vil guide jer i forhold til hvor man kan/skal slå telt op osv. Vi vil venligt, men bestemt bede om, at I som forældre har forladt stedet senest kl. 12.00. Vi har en del lejrregler og info, som vi skal havde formidlet til deltagerne, inden vi starter på selve spillet. Vores erfaring er, at det går bedre, når forældrene har forladt området.
 
Afhentning fredag er fra 12.00-14.00.
I forhold til afhentning om fredagen, er det vores ønske, at I som forældre ikke kommer før efter kl. 12.00. Alle skal deltage i den fælles oprydning, runde ordentligt af og sagt pænt farvel og tak. Når børnene bliver afhentet, skal I som forældre selv nedtage eget telt. Hvis i gerne vil give en tørn med i den fælles nedtagning af lejren, så er man meget velkommen til at komme inden klokken 12.00 og hjælpe os.  
 
KONTAKT:
Man er altid meget velkommen til at kontakte os, hvis man har spørgsmål eller lignende:
therkild.egeskov@fredericia.dk – mobil 23 32 55 05
  
Yderligere info til opsætterne vil blive lagt op senest d. 9 maj.

 

Vi glæder os til at se jer til en dejlig uge på Grønnegården J
Lyng Rollespil 

 
 
Tilmeldings seddel til print: Tilmelding ugelejr 2017

Coded with validXHTML, CSS and tested for WCAG Priority 2 Conformance.

Powered by Website Baker, design by gavjof